Spinning

SPINNING - začiatočníci

CIEĽ TOHTO TRÉNINGU:

Tréning určený pre nováčikov Spinningu. Dozvieš sa ako si správne nastaviť bicykel, aké sú základné úchopy a pohyby v Spinningu. Intenzita zaťaženia je stredná, takže to zvládne, každý kto sa rozhodol začať "hýbať", chce si udržať dobrý zdravotný stav a dlhodobo udržať hmotnosť pod kontrolou.


BENEFITY:

Najúčinejšie spaľovanie tukov, zlepšuje sa svalový tonus, zvyšuje sa počet mitochondrií v bunke (továreň na výrobu energie za prítomnosti kyslíka), hustne kapilárna sieť (zmnoženie drobných cievočiek, ktoré privážajú výživu a kyslík do svalovej bunky), stupňuje sa aktivita enzýmov, ktoré sa zúčastňujú na metabolizme tukov (lepšie využívanie tukov ako energetického materiálu), zlepšuje sa imunita.


ODPORÚČANÝ TRÉNINGOVÝ OBJEM:

2-4 hodín v týždni


Spinning - pokročilí

CIEĽ TOHTO TRÉNINGU:

Tento tréning ťa donúti siahnuť si na dno svojich síl. Celý tréning je zostavený na striedaní veľmi intenzívnych kratších úsekov, kedy tvoje tepy počas kopcov, šprintov či skokov vystúpia na maximálne hodnoty a zotavovacích pasáží kedy pri nižšej záťaži tepy klesajú. Vzniká značné prekyslenie organizmu, narušené sú aj hladiny hormónov a srdcovocievny systém je pod enormnou záťažou.


BENEFITY:

Odburávanie stresu, zvyšovanie výkonu - negatívne zmeny (poškodenia buniek) vyvolané enormnou záťažou majú v konečnom dôsledku pozitívny efekt. Bunky po uzdravení sú schopné podať zvýšený výkon bez zanechania trvalých následkov na organizmus. Svalová bunka zťažená takýmto spôsobom potrebuje na regeneráciu približne 3 dni a viac. 


ODPORÚČANÝ TRÉNINGOVÝ OBJEM:

1-2 hodiny v týždni